kandydatów
Konsultant d/s obsługi klienta w dziale call center/back office (telepraca w miejscu zamieszkania) -
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu miejsce pracy: Inowrocław
wymagania:-Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center.-Umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem, czasami improwizacja- nie zawsze jest skrypt rozmowy.-Podzielność uwagi - słuchanie i wypełnianie formularza szkody.-Praca od Pon.- Pt. - 7 godz. w przedziale godz. 8:00-16:30-Odporność na stres niekiedy są roszczeniowi klienci, trzeba umieć radzić sobie z takim rozmówcą.-Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel, Word.-Wykształcenie minimalne: średnie.-Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym)WŁASNY KOMPUTER do PracyPowierzone zadania będą wykonywane na sprzęcie firmy UNIQAMinimalne wymagania techniczne:- prędkość Internetu (pobieranie) 20 Mb/s- prędkość Internetu (wysyłanie) 10 Mb/s- Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód)- słuchawki USBZalecane wymagania techniczne:- prędkość Internetu (pobieranie) 40 Mb/s- prędkość Internetu (wysyłanie) 20 Mb/s- Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód)- słuchawki USBUWAGA: Internet mobilny (Play, Plus, Orange Mobilny) nie są akceptowane.
Inowrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Wyświetleń: 213