kandydatów
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Firma: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia miejsce pracy: Toruń
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE
Wymagania inne:
Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center. Umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem, czasami improwizacja- nie zawsze jest skrypt rozmowy. Podzielnosc uwagi - słuchanie i wypełnianie formularza szkody. Praca od Pon.- Pt. - 7 godz. w przedziale godz. 8:00-16:30 Odporność na stres niekiedy są roszczeniowi klienci, trzeba umiec radzicsobie z takim rozmowcą. Bardzo dobra znajomosc programu Microsoft Excel, Word. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawnosci .WŁASNY KOMPUTER do PracyPowierzone zadania będą wykonywane na sprzęcie irmy UNIQAMinimalne wymagania techniczne:- prędkosc Internetu (pobieranie) 20 Mb/s- prędkosc Internetu (wysyłanie) 10 Mb/s- Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, swiatłowod)- słuchawki USBZalecane wymagania techniczne:- prędkosc Internetu (pobieranie) 40 Mb/s- prędkosc Internetu (wysyłanie) 20 Mb/s- Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, swiatłowod)- słuchawki USBUWAGA: Internet mobilny (Play, Plus, Orange Mobilny) nie są akceptowane.
Toruń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Wyświetleń: 214