Główne obowiązki:- realizowanie zadań zawiązanych z naborami na wolne stanowiska pracy w celu obsługi spraw związanych z rekrutacją na zasadach określonych w przepisach prawa- realizowanie spraw z zakresu służby przygotowawczej i prowadzenie ewidencji osób nowozatrudnionych w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy w celu wyznaczenia dla nich mentorów i przygotowania do realizacji zadań- sporządzanie sprawozdania dla Szefa Służby Cywilnej z zakresu realizacji ustawy o służbie cywilnej w obszarze swojego działania w celu wypełnienia obowiązku sprawozdawczegoWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3.Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE
Wymagania inne:Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów Ustawy o służbie cywilnej- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych- umiejętność obsługi programów komputerowych w tym pakietu MS Office- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność- myślenie analityczne- efektywna komunikacjad o d a t k o w ewymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych- umiejętność stosowania prawa w praktyce- umiejętność redagowania pism urzędowych
Miejsce pracy:Bydgoszcz
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 2 800 PLN