Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: PayPo sp. z o.o. miejsce pracy: Bydgoszcz
PAYPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
PayPo to rewolucyjny sposób płatności - “Kup teraz, zapłać później” (buy now, pay later), który podbija właśnie serca polskich e-konsumentów. Z naszych usług skorzystało już 700 tys. klientów, a ich liczba stale dynamicznie rośnie. Nasza forma płatności jest dostępna już w ponad 25 000 sklepach internetowych wśród, których znalazły się m.in. sklepy grupy LPP (właściciel sklepów takich jak Reserved, Mohito czy Sinsay), Eobuwie.pl czy Media Expert.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna i e-mailowa obsługa Klientów
- Identyfikacja potrzeb i badanie satysfakcji Klientów
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z i Klientami
- Kontakt ze sklepami internetowymi
- Udzielanie pomocy Klientom w zakresie rozwiązywania zgłaszanych problemów
Oczekujemy:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum rok - WARUNEK KONIECZNY
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywność
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy
- Znajomość branży finansowej
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Pracę zmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 8-22 oraz w sobotę raz na 2 miesiące
- Przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole
Benefity:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
PayPo Sp. z o.o.
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta Bydgoszcz
Praca Włocławek
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta
Praca Bydgoszcz
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta
Praca Toruń
Pozostałe oferty pracy w firmie PayPo sp. z o.o.


Data dodania: 21-02-2022
Wyświetleń: 243
Wyświetleń: 243