kandydatów
Referent
Firma: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Bydgoszczy miejsce pracy: Bydgoszcz
Wojskowy Komendant Uzupełnień poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- możliwość wystąpienia pracy w terenie;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy usytuowane na piętrze budynku WKU;
- dojścia i dojazdy są utwardzone;
- budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (bariery architektoniczne w postaci schodów, brak windy, brak podjazdów do budynków), brak pomieszczeń sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych;
- narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, faks, skaner.
Na ww. stanowisko może być nadany (przez wojskowego komendanta uzupełnień) pracowniczy przydział mobilizacyjny, gdyż jest ono określone w etacie pracodawcy wojskowego na czas wojny lub na inne stanowisko określone w tym etacie na czas wojny, na którym wymagane są kwalifikacje i umiejętności takie same lub podobne oraz przyjęcie obowiązków jakie przepisy prawa przewidują w związku z tymi przydziałami.
Zakres zadań
- przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie dokumentów jawnych w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Wojskowej Komendzie Uzupełnień w Bydgoszczy
- współudział w kompletowaniu dokumentacji oraz przygotowywaniu akt do archiwizacji przekazania teczek kategorii „A” do archiwum
- prowadzenie kontroli bieżącej sposobu wytwarzania dokumentów przez wykonawców zgodnie z „Instrukcja o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej”
- obsługa poczty elektronicznej – przyjmowanie i wysyłanie dokumentów pocztą elektroniczną (internetową)
- dostarczanie korespondencji na podstawie „Książki doręczeń” do adresatów w celu usprawnienia obiegu dokumentów
- współpraca z Wojskową Stacją Pocztową zakresie przyjmowania i przesyłania korespondencji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w pracy biurowej i obsłudze kancelaryjnej.
- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego oraz o służbie cywilnej;
- znajomość przepisów ustaw: o ochronie informacji i aktów wykonawczych, w szczególności regulujących funkcjonowanie kancelarii w resorcie obrony narodowej; o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
- znajomość „Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej” wprowadzonej Decyzją Nr 385/ MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17 grudnia 2013 r. (Dz. Urz. MON z 2013 r., poz. 338);
- umiejętność obsługi komputera (Windows, MS Office), ze szczególnym uwzględnieniem poczty elektronicznej;
- umiejętność obsługi urządzeń wspomagających prace biurowe;
- komunikatywność, asertywność, odporność na stres;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność organizowania sobie pracy.
- poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów wewnętrznych Ministerstwa Obrony Narodowej regulujących działalność kancelarii tajnych;
- znajomość przepisów związanych z gospodarką pieczęciami i działalnością archiwalną;
- szkolenie specjalistyczne kancelistów kancelarii;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy;
- kreatywność.
Wyświetleń: 154