kandydatów
Customer coordination specialist
Firma: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia miejsce pracy: Toruń
Pojedynczy punkt kontaktu (SPOC) dla przypisanych klientów. Organizowanie i prowadzenie cyklicznych spotkań operacyjnych, prezentowanie raportów SLA, omawianie bieżących zgłoszeń (ticketów) oraz innych kwestii operacyjnych. Koordynowanie inicjatyw zwiększających wartość dodaną dla przypisanych klientów w określonym obszarze produktowym. Samodzielna realizacja kompleksowego wsparcia i obsługi dla Klientów Customer Service wewnętrznych i zewnętrznych. Główne obowiązki -Aktywny, codzienny kontakt z Klientami, partnerami biznesowymi oraz dostawcami IT drogą telefoniczną, emailową oraz z wykorzystaniem systemu obsługi zgłoszeń, a także poprzez chat w celu zapewnienia wsparcia bądź rozwiązań zgłaszanych problemów -Identyfikacja, ewaluacja oraz priorytetyzacja problemów/incydentów/ zapytań
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Uprawnienia: komunikatywność,obsługa klienta
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy doświadczenia w międzynarodowej obsłudze klienta, w tym obsłudze klienta IT oraz pracy z wykorzystaniem procesów ITSM. Doświadczenie i znajomość procesów z zakresu zarządzania usługami IT - Dogłębne zrozumienie produktów OpusCapita i systemów wsparcia ITSM - Pro-aktywność, umiejętność rozwiązywania problemów i samodzielnego podejmowania inicjatywy - Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ze względu na obsługę klientów międzynarodowych firmy oraz współpracę z innymi oddziałami firmy za granicą.
Miejsce pracy:
Toruń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Wyświetleń: 91